ALGEMENE VOORWAARDEN

IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER

Bella Vitta

Sint-Jansstraat 14

B-8840 Staden

BTW-nummer: BE 0871.065.146

Je kunt ons zo bereiken:

Tel: 0478/30 24 08
email: sandra@borra.be

Facebook: https://www.facebook.com/www.bellavitta.be

We zijn 5 dagen per week telefonisch bereikbaar:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur

TOEPASSELIJKHEID

Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten.

Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Als de verschillende voorwaarden elkaar tegenspreken, kies jij de meest gunstige.

Wij leveren enkel in België. Als je een leveringsadres in een ander land opgeeft, kunnen we je bestelling weigeren.

Om een bestelling te kunnen plaatsen, moet je minstens 18 jaar oud zijn. Als je geen 18 bent, vragen we je om de bestelling door je ouders of wettelijke voogd te laten plaatsen. Als we merken dat een bestelling geplaatst is door een minderjarige, kunnen we deze bestelling weigeren.

Het plaatsen van een bestelling op de website geldt als uitdrukkelijke aanvaarding van onze algemene voorwaarden die steeds beschikbaar zijn via onze website.

Als je online bestelt, bezorgen we je bovendien samen met de bestellingsbevestiging of ten laatste bij de levering een kopie van deze algemene voorwaarden in een formaat dat je kan opslaan of afdrukken. We raden je overigens aan om dit altijd te doen.

HET AANBOD

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen.

DE OVEREENKOMST

Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving.

Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail. Jouw bestelling is compleet wanneer we de betaling ontvangen hebben. We aanvaarden overschrijving en contant. Bestellingen zonder geldige betaling op naam van de geregistreerde klant worden niet aanvaard of verwerkt.

Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.

HERROEPINGSRECHT

Conform de artikels VI 47-52 van het Wetboek Economisch Recht, beschikt de consument over een termijn van 14 dagen om de overeenkomst zonder opgave van redenen kosteloos te herroepen.

Elk besteld artikel kan binnen veertien kalenderdagen worden teruggebracht of omgeruild voor een ander artikel in de winkel. Het artikel dient in de winkel te worden afgegeven in de originele verpakking. De klant wordt  naar keuze terugbetaald of ontvangt een tegoedbon.

De klant kan ook het artikel binnen de veertien kalenderdagen per post terugzenden. Het artikel dient dan te worden verpakt in de originele verzenddoos en te worden verzonden aan volgend retouradres: Bella Vitta, Sint Jansstraat 14 B-8840 Staden.

Terugzending is op kosten van de koper. Hiertoe dient het retouradres op een extra doos te worden gekleefd (niet op de schoendoos zelf!) waarna de doos wordt afgegeven in het postkantoor en op kosten van de koper verzonden. Ook voor terugzending vanuit het buitenland draagt de klant zelf de kosten. In ieder geval wordt retour enkel aanvaard indien het artikel onbevuild, onbeschadigd en ongedragen is en zich in de originele verpakking bevindt. Schoenen mogen enkel binnen en op een zuivere ondergrond worden gepast.

Aan retour zijn naast verzendingskosten geen kosten noch enige vergoeding verbonden.

Na afhandeling van de retour wordt de klant door de verkoper terugbetaald op dezelfde manier als de klant de betaling uitvoerde. Indien gewenst, kan de klant ook opteren voor een tegoedbon. Hiermee kan een nieuwe bestelling worden geplaatst in onze winkel.

Het modelformulier kan hier worden gedownload.

VERPLICHTINGEN TIJDENS BEDENKTIJD

Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het product niet meer omgeruild worden.

VERZENDKOSTEN IN GEVAL HERROEPING

De verzendingskosten in geval van herroeping zijn voor de rekening van de klant, tenzij kan aangetoond worden dat Shoe Belle in de fout is gegaan.

VERPLICHTINGEN VAN SHOE BELLE BIJ HERROEPING

Zodra jij binnen 14 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:

We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging

We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 dagen terug.

DE PRIJS

Er is geen verschil tussen de prijzen in onze winkels en op onze website.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw en alle wettelijke bijdragen.

CONFORMITEIT EN GARANTIE

Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.

LEVERING EN UITVOERING

Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn. Na ontvangst van de betaling wordt uw artikel zo snel mogelijk verstuurd. U krijgt ook een email van zodra wij uw betaling hebben ontvangen.

Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.

BETALEN

Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst je bestelling in orde.

Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

We aanvaarden alle betaalmiddelen die op onze website staan genoemd.

OVERMACHT

Als er sprake is van een overmachtssituatie kan het zijn dat wij onze verplichtingen richting jou niet meer kunnen waarmaken. Dat hoor je zo snel mogelijk. Zodra deze overmachtssituatie voorbij is zullen we onze beloftes inlossen. Als dat te lang duurt kan je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling binnen 5 dagen terug.

Overmacht is elke omstandigheid buiten onze wil en controle waardoor we richting jou onze beloftes niet kunnen waarmaken. Hieronder vallen stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, storingen in een (telecommunicatie-)netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen of het op enig moment niet beschikbaar zijn van onze website, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden.

KLACHTENREGELING

Heb je een klacht?

We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.

Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen. Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.